UN PERIODISTA DENUNCIA AMENAZAS DE LA SECTA JUDÍA VINCULADA A PUIGDEMONT
Captura de pantalla de una parte del tweet de Oriol Güell i Puig. El periodista de El País Oriol Güell i Puig publica en su cuenta de twitter las desventuras de un colega de El Temps que intentó, en vano, publicar un artículo sobre las relaciones entre Puigdemont y la secta ultraderechista judía Jabad Lubavitch. Hete aquí el texto completo de la versión del periodista a la postre cesado por El Temps:
Finalment, la galeria de fotos que ens va fer en Jordi Borràs era sobre el primer congrés rabínic que se celebrava a l’Estat espanyol -l’organitzaven els jueus hassídics Lubavitch a Girona. Això només havia de ser una petita part de l’avortat article que havia d’acompanyar la galeria de fotos, sobre els lligams jueus i la política jueva de Puigdemont. Aquella setmana, Puigdemont va tenir dos actes jueus de rellevància. L’article no es va poder publicar de la quantitat de merda que va sortir del tema i que em va valer un menacing chuckle de Puigdemont perquè involuntàriament li airejava un drap brut gironí. També em va valer una amenaça molt més directa i violenta per part del president de la Fundació Chabad Lubavitch. El problema el tenen ells per les companyies que freqüenten, no pas jo per fer bé la meva feina i descobrir-ho.
Véase aquí el tweet de Oriol Güell:
https://twitter.com/oriolguellipuig/status/947457714455830529
Anexo al hilo con algunos datos y algunas preguntas:
A través de @0xFran he conocido algunos datos sobre lo que @vilallonga contaba en su artículo. Están a disposición de todos en la web de la Generalitat de Catalunya.— Oriol Güell i Puig (@oriolguellipuig) December 31, 2017

Deja una respuesta